sometimes you got to say please.

Tjenare,

Jag skulle ju sova hos min älskade pojkvän inatt,
men vid typ 2 när vi skulle sova så blev min näsa helt cp,
den slutade inte rinna? så genom att ja sprang fram o tillbaka mellan toan o snöt mig,
så väckte ja min älskling så han tyvärr inte kunde somna om:/
han startade en film o började kolla,
jag mådde skit verkligen, så han fick skjutsa hem mig vid halv 5.
fyfan va hemskt det var. ville verkligen sova med honom, 
har inte sovit med han på typ 4 nätter nu:/

Nu mår jag bättre, förutom att mitt rum är typ 100 grader.!
har ingen feber o näsan rinner inte?
ja måste ha typ fått en allergi chock eller någonting när jag var hos David,
det va inte kul asså.
men ska ta med en allergi tablett nästa gång jag är där och se om de blir bättre med den!

Får se vad jag ska göra idag, ska kolla runt med folk,
annars blir det att vara hemma med min familj, vilket jag inte varit på lääänge tyvärr.


vad skulle ja göra utan dig älskling?<3

Puss&Kram // Felicia Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0