test(snodde av patricia)

ALLA SOM HAR ETT FÖRHÅLLANDE, GÖR DENNA LISTA

Du är tillsammans med? - David Wallman
Hur gammal är han/hon? -  18, snart 19 
När fyller han/hon? - Juli
Vart bor han/hon? - Fornåsa
Har han/hon piercat sig någon gång? - haha nej ;)
Har han/hon druckit någon gång? - jajemensan
Han han/hon rökt? - nepp
Vad har han/hon för färg på rummet? -  svart,grått och vitt ;)
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - Köpa något bra till mig;D
Har han/hon någon fobi? - tror jag inte
Är han/hon beroende av något då? - nepp inte mer än mig ?;)
Är han/hon envis? -  lite, men aldrig så envis som jag är;D
Vad gör han/hon på helgerna? - träffar mig och vänner:)<3
Beskriv honom/henne med två ord? - Världens bästa!
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - absolut!
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - för att han är den bästa pojken som finns.
Föll du för honom/henne direkt? - nästan direkt!
Du älskar honom/henne? -  mer än allting<3
Du har slagit honom/henne? -  lite ;) 
Du har roligt med honom/henne? - helt klart!
Du skulle kunna bo med honom/henne? - vill jag gärna
Du vet någonting om honom/henne? -  Jaklart;D
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - Haha jaa(a)
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - att han älskar mig!
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - hela han är finast<3
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - haha, tyvärr :/



Om er:


Hur träffades ni första gången? - Motalafestivalen den 4 Juli.
Bor ni långt ifrån varandra? - 20 minuter med buss typ ;D
När blev ni tillsammans? - 6 Juli 2009
Hur länge har ni då varit tillsammans? - snart 1 år!
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - nepp
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - det mesta
Har ni sovit över hos varandra? - japp!
Har ni bråkat någongång? - ja, men det gör oss starkare!
Vem håller fjärrkontrollen? - båda
Har ni samma åsikter om saker? - oftast ja,
Planerar ni framtiden ihop? - mjo, lite iaf:)
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - två veckor typ:/
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - varje gång vi träffas.
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - Föralltid!<3


David, du är det bästa som har hänt mig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0