What is happening with me?

Tjenare,

Gårdagen blev väldigt bra, dock lite jobbigt slut.
Emma, jag och David spelade uno, badade och pratade.
Vid typ 10 drog Emma hem så kollade jag och David på Snuten i Hollywood 3.
Gick och la oss vid 12-halv 1 någon gång.
Då var det folk hos oss, för min bror skulle chilla på altanen.
Jag pratade med min bror o dom lovade att dra typ 20 i 1. 
Men typ kvart över 1 drog dom,
och Oliver åkte med, vet inte vart han sov inatt,
men han kom hem förut ;)

Jag och David vaknade vid typ 11 idag, lagade mat och fläska framför tvn.
Sen mådde jag dåligt, grät o skit, jävla mens!
Iaf David åkte hem kring 2.
Sen dess har jag suttit vid datorn och inte gjort ett skit.
Blir att dra till Emma vid ca halv 8 ikväll.
Där även Johanna är, mysigt.  Vi ska äta, fläska och mysa.
Sover även där inatt! 

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0