början av lovet.

hej,

helgen har varit helt underbar!
I fredags hade jag skolavslutning sen hem o kolla studenten,
efter älskling varit på harrys så åkte vi hem till honom o sov:)

lördag: vaknade skapligt o drog till Linköping vid typ 2.
jag köpte: tights, 2 linnen, 1 tröja och bikini.
älskling köpte: badshorts, 2 t-shirts och solglasögon
på kvällen träffade vi Johanniiiee:D
fikade, gick runt och kollade film, mys!
älskling sov hos mig,

söndag: vaknade, åt lunch, drog till varamon sen åkte till någon annan badplats med davids vänner.
Drog hem till Robert o Niklas sen, åkte till Motala o åt, sen va hos mig, åkte till älskling o somnade till en film.

idag: än så länge har vi vaknat och ätit. Får se vad som händer idag, alla går ju i skolan xD
heheheheh



längtar tillbaka till den värmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0