eclipse.

Ska berätta lite om mina dagar :)

I onsdags åkte jag iväg vid 9 till Liseberg med några från min klass!
Det var en skojjig dag, jag spelade upp pengar för att försöka vinna en stor kramgroda, men vann bara 2 små kramdjur. aja, hehe:D
När jag kom hem så fick jag packa mina saker och åka till älskling,
vi kunde inte somna, så vi låg och pratade om nödvändiga saker, tack för du finns älskling!<3
Somnade tillslut och gick upp 05.50. fyfan så trött ja va!
Vi åkte o hämtade upp folket och drog oss mot Skara sommarland, 
vi badade och åkte lite karuseller sen va klockan dags för hemfärd,
vi åkte till donken och mötte Emma där:)
åt och sen hem, jag halvsov när Emma va här, så hon åkte tillslut:(<3
hehe, duschade o la mig.

Idag har jag vaknat o fixat mig. 
Just nu läser jag
När jag hör din röst
, och jag har bara några sidor kvar.
Ska läsa klart den idag.
Vid 4 ska jag ner till Mossen med Stina o stå i kiosken,
kom dit o köp ngt;)
Sen drar jag mig hem o så får vi se vad som händer:)<3

aja, ha en bra dag!

lite bilder :


spegelhuset ;)

grodan jag ville vinna(A)

påvägen hem från Liseberg;) MYS!!




BTW: Jag ska se Eclipse den 30:onde med älsklings familj!
längtar efter att se den filmen!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0