hooomeeee.

Hejsan,

Nu är jag hemma efter en underbar tid i stugan!
Tack till Emma, Jossan, Robert och David:)<3
Har packat upp och ska snart äta lite mat,
Sen blir det nog att kolla på någon film o sova.
är galet trött. 
Imorgon blir det nog varamon, skönt:)

Har en nybäddad säng som ser väldigt välkomnande ut,
vill bara lägga mig o sova men helst inte ensam vilket jag kmr få inatt:( 
hehe, men är glad som fan, vet inte varför men är bara det:D:D

Godnatt o ha det bra:)


Solnedgång,

Robert och en trött Emma;)

haahah!

Älsklingens bil är jäävligt fin!:D

blomma.

haha, älskling gör min mot mig o ja ser ut att gråta xD

Robert;)

Emmmaaaaan!

sista bilden får bli på min älskling:)<3

pusshej!
(inlägget tog ngn timme att lägga upp så nu har jag ätit :$)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0