I can´t stop loving you(a)

Hejhej!

Kan berätta lite om gårdagen då.
började med att jag vaknade trött som fan!
men sket i det, gick upp o läste lite:)
Vid 4 stallde jag mig i LSWkiosken med Stina:)<3
Dock så kom det ingen o bytte av oss så fick stå till 9 ;)
haha 5 timmar(y)
aja, va kul:D
Sen drog vi hem till mig o älskling, Niklas o Robert kom till oss:)
Efter typ ett tag åkte Niklas o Robert.
Emma kom en snabbis, för åker hon iväg idag :(<3
Stina, jag o David la oss o sov kanske vid halv 2 ,
gött!

Vaknade kring 1 idag, så vi gick upp o åt frukost.
Efter ett tag åkte älskling hem, o nu sitter jag o Stina här.
Vet inte va vi ska göra:o blir väl mat om 1 timme eller något;)
ha det gött!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0