lonely, i´m so lonely. ;D

hejhej,

vaknade hos älskling imorse, underbart!
Vid 3 åkte jag hem o fixade mig,
för vid 4 så firade vi min kusin Calle som fyller 16!
GRATTIS (i efterskott nudå;))
Efter kalaset skulle jag träffa Julia, men blir imorgon/idag istället:)
Så idag kom Emma och Sofia till mig, 
vi kollade film sen gick ut o mötte älskling, niklas o robert.
alla drog hem o jag sitter här.
Önskar att älskling hade bilen så han kunde komma o sova här.
men nej:(
ensamt känns det!

aja, nu ska jag inte klaga;D
Imorgon ska jag somsagt träffa Julia:)<3
o kanske att älskling sover hos mig då.
skriver imgn när jag vaknar, kanske att ni får en outfit bild då :)

GODNATT mina underbara läsare:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0