test.

Namn: Felicia
Piercingar: inga
Tatueringar: inga
Längd: 162 tror jag:)
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brun
Vad är du rädd för? Att bli lämnad av folk jag älskar.
Vem/vilka vet mest om dig? Jag vet väl mest annars mina närmaste.
Gillar du att tvätta? Nej
Gillar du berg-och-dalbana? JA!!
Vad ska du göra ikväll? Vet inte, kanske att David kommer hit senare.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nja, ibland
Tänker du på självmord? Nej:o
Tycker andra att du är attraktiv? Vet inte;P
Vilket shampoo använder du? Beror på vad det finns hemma ;D
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska!.
Bio eller promenad? Beror på humör o sällskap
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Håkan hellström eller The ark? Håkan Hellström
Guld eller silver? Guld
Spaghetti eller makaroner? - Makaroner
Thailand eller Hawaii? - Båda(a)
Är du kittlig? Ja :(
Rädd för insekter? Ja, som fan:/
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov :p
Nämn något som gjorde dig glad igår? Vet inte :o
Vilka är viktigast för dig? mina närmaste!
Snarkar du? tyvärr
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Svårt, kanske trolla ;P
Vad gör du om du får hicka? Försöker få bort den ;)
HAR DU NÅGONSIN
Gråtit över en pojke? Ja!!
Gråtit över en flicka? nej men med ;)
Ljugit för någon? japp
Varit i slagsmål? Nej
Blivit arresterad? Nehej
ANTAL
Gånger ditt hjärta brustit? ehm, venne,
Hjärtan brustit på grund av dej? vet inte.
Personer från grundskolan du har kontakt med? Massa
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet inte xD
Ärr du har på kroppen? japp , några små
SENASTE
Bok du läste? Läser ljudet av ditt hjärta  just nu
Personen du fick brev av? Transportsstyrelsen
Personen du fick sms av? min älskling!
Gången hela din familj åt middag tillsammans? vet inte xD
Saken du köpte? Hörlurar, o kamera grejer.
Vad har du gjort idag? Varamon, träffat Emma osånt.
Brukar du svära mycket? japp
Hur tidigt stiger du upp? på sommarlovet, 10 kanske,
Gillar du att slåss? inte på riktigt:D
Vad är du allergisk mot? Inget tror ja inte
Var har du ont? kroppen
Använder du hårspray? japp
Gillar du ketchup? jadå
Är du glad nu? ja och nej xD
Var du glad igår? Sådär.
Vad dansar du till? inget:o
Ett land du helst vill besöka? Madagaskar,(a)
Stockholm är: Sveriges huvudstad!
Göteborg är: en väldigt fin stad.
Kan du sjunga? tyvärr inte,
Gillar du att sjunga? Jag älskar det!
VEM
Saknar du? Några.
Vill du döda? ingen
Rörde dig sist? Mamma(a)
Vill du slå? hehe en person(a)
Kysste dig sist? daviid<3
Vill du kittla? haha david;)
Kramade du sist? Mamma<3
Hade du senaste en msn konversation med? Emmmaaaa<3
Vill du prata med? Många!
Skrek du på sist? Vet inte xD
Vill du vara som? mig själv
Sårade dig sist? .....
Vill du bli galet full med?  vill inte bli det men om isf mina vänner o älskling!
Gjorde dig riktigt glad senast? Mammiii
Ringde du senast? Pappa ;)
Är vackrast på jorden? min älskade David!
HAR DU
( ) för många vänner
(/) förföljelsemani
( ) tvångstankar
( ) någon annan psykisk sjukdom
( ) någon fysisk sjukdom
(x) någon skada
(x) färgat håret
( ) brutit några ben
(x) egen dator
( ) bra självförtroende
(x) bjudit ut någon
(X) varit kär
( ) varit otrogen
(x) lämnat landet( med familjen?)
(x) rymt hemifrån
(x) tuttat eld på nått
(x) gjort något olagligt
Namn: Felicia
Piercingar: inga
Tatueringar: inga
Längd: 162 tror jag:)
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brun

Vad är du rädd för? Att bli lämnad av folk jag älskar.
Vem/vilka vet mest om dig? Jag vet väl mest annars mina närmaste.
Gillar du att tvätta? Nej
Gillar du berg-och-dalbana? JA!!
Vad ska du göra ikväll? Vet inte, kanske att David kommer hit senare.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nja, ibland
Tänker du på självmord? Nej:o
Tycker andra att du är attraktiv? Vet inte;P
Vilket shampoo använder du? Beror på vad det finns hemma ;D

Är du kittlig? Ja :(
Rädd för insekter? Ja, som fan:/
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov :p
Nämn något som gjorde dig glad igår? Vet inte :o
Vilka är viktigast för dig? mina närmaste!
Snarkar du? tyvärr
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Svårt, kanske trolla ;P
Vad gör du om du får hicka? Försöker få bort den ;)
Vilket?
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska!.
Bio eller promenad? Beror på humör o sällskap
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Håkan hellström eller The ark? Håkan Hellström
Guld eller silver? Guld
Spaghetti eller makaroner? - Makaroner
Thailand eller Hawaii? - Båda(a)

HAR DU NÅGONSIN
Gråtit över en pojke? Ja!!
Gråtit över en flicka? nej men med ;)
Ljugit för någon? japp
Varit i slagsmål? Nej
Blivit arresterad? Nehej

ANTAL
Gånger ditt hjärta brustit? ehm, venne,
Hjärtan brustit på grund av dej? vet inte.
Personer från grundskolan du har kontakt med? Massa
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet inte xD
Ärr du har på kroppen? japp , några små

SENASTE
Bok du läste? Läser ljudet av ditt hjärta  just nu
Personen du fick brev av? Transportsstyrelsen
Personen du fick sms av? min älskling!
Gången hela din familj åt middag tillsammans? vet inte xD
Saken du köpte? Hörlurar, o kamera grejer.
Vad har du gjort idag? Varamon, träffat Emma osånt.
Brukar du svära mycket? japp
Hur tidigt stiger du upp? på sommarlovet, 10 kanske,
Gillar du att slåss? inte på riktigt:D
Vad är du allergisk mot? Inget tror ja inte
Var har du ont? kroppen
Använder du hårspray? japp
Gillar du ketchup? jadå
Är du glad nu? ja och nej xD
Var du glad igår? Sådär.
Vad dansar du till? inget:o
Ett land du helst vill besöka? Madagaskar,(a)
Stockholm är: Sveriges huvudstad!
Göteborg är: en väldigt fin stad.
Kan du sjunga? tyvärr inte,
Gillar du att sjunga? Jag älskar det!

VEM
Saknar du? Några.
Vill du döda? ingen
Rörde dig sist? Mamma(a)
Vill du slå? hehe en person(a)
Kysste dig sist? daviid<3
Vill du kittla? haha david;)
Kramade du sist? Mamma<3
Hade du senaste en msn konversation med? Emmmaaaa<3
Vill du prata med? Många!
Skrek du på sist? Vet inte xD
Vill du vara som? mig själv
Sårade dig sist? .....
Vill du bli galet full med?  vill inte bli det men om isf mina vänner o älskling!
Gjorde dig riktigt glad senast? Mammiii
Ringde du senast? Pappa ;)
Är vackrast på jorden? min älskade David!

HAR DU
( ) för många vänner
(/) förföljelsemani
( ) tvångstankar
( ) någon annan psykisk sjukdom
( ) någon fysisk sjukdom
(x) någon skada
(x) färgat håret
( ) brutit några ben
(x) egen dator
( ) bra självförtroende
(x) bjudit ut någon
(X) varit kär
( ) varit otrogen
(x) lämnat landet( med familjen?)
(x) rymt hemifrån
(x) tuttat eld på nått
(x) gjort något olagligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0