this is my life.

fan va dåligt jag uppdaterar.

men har ju sommarlov och hittar på saker hela tiden:D
Snart ska jag duscha, för sen kommer Emma så ska vi dra oss till Sabina och fira hennes student.
Efter det vet ja inte riktigt vad som händer, kanske Johanna, Emma, David äsch, 
får se helt enkelt!
Jag hatar att sova ensam, hehehehe så älskling får stå ut med mig nästan varje natt!:)<3

Nästa vecka är ganska mycket som händer,
Tisdag får jag pengar;), 
Onsdag: Liseberg med klassen,
Torsdag: Skara Sommarland med älskling o några av hans kompisar,
Fredag: Stå i en kiosk på mossen för Vätternrundan.

NU SKA JAG DUSCHA!
puss, 
(jag har inga nya bilder, tråkig som jag är!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0