it sound fun.

Hellu!!

Vaknade kring 11 hos älskling. Vi gick upp o duschade sen åt.:)
Drog till varamon kring typ 2/3. 
Låg där till kanske halv 5 eller ngt, 
jag åkte hem, åt lite, köpte objektiv,fjärrkontroll och väska till min kamera.
Sen fixade jag med det lite, åkte till stan o köpte hörlurar till mobilen.
Jag gick ut o sprang med musik. underbart!
Nu sitter jag här medans mamma, pappa, moster o farbror sitter o kollar fotbollen :D
Jag ska nog lägga mig o gråta till dear john eller ice castles typ.
Vill sova med min älskling inatt, men går inte :/<3
Blir nog varamon imorgon igen! :) as gött!!!

bilder på grejerna jag köpt idag o lite annat: 


objektivet, 55-200!

fjärrkontrollen,

kameraväskan.

hörlurarna!

Elina igår hos Ebba:)<3

Julia igår hos Ebba:)<3
fick tyvärr inte mera bilder ;D

slänger in en bild på världens finaste pojke.
Jag vill aldrig förlora dig älski, du är den bästa!




Jag har världens sämsta självförtroende,
jag ser mig själv som typ en stor fet padda.
Vet inte varför det är så? jag har ju liksom världens finaste pojkvän.
Men ändå tänker jag såhär om mig själv? 
det är helt sjukt, o sen kom det helt plötsligt in ett hinder i allt.
O det är ingenting att bry sig om egentligen men jag är svartsjuk som vet inte vad.
Jag är så rädd att förlora min älskling som håller upp mitt liv.
Jag skulle inte klara av det. Han har en så stor del i mitt liv.
Kan inte säga att jag hatar nån jag inte känner, men blir så jävla irriterad,
varför just nu, varför just när självförtroendet är som sämst?
är det ett skämt allting eller något? 
kan jag verkligen få ha mitt liv så här bra?
o ändå bli svartsjuk när det kommer in någon mer i bilden?
Vad är det då som är så fel på mig? Jag kan inte bli sur för en sån sak egentligen!
Liksom bara att jag är så mycket fulare, det kan göra mig så deppig o tro att jag ska förlora den bästa.
Men jag vet att det inte kommer hända. För jag har det såhär bra,
det är ingen dröm. O du kommer inte kunna förstöra det här.
för ingen/inget kan komma emellan äkta kärlek. 


Förlåt för allt cp nu i slutet av inlägget, men var verkligen tvungen att skriva av mig.
Ni behöver inte fråga vad det är, ni kommer inte få veta.
bara en liten bajs sak som jag gör stor. hehe hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0