rubrik saknas

Hejhej, Gårdagen blev faktiskt jävligt kul!

Började med att jag, Johanna, Jossan o Emma grillade, spelade kort och pratade.
As bra, sen blev vi rastlösa och kollade runt va folket gjorde, 
bestämde oss för att dra till bbg där det var fest:)
Så älskling hämtade oss och så drog vi dit, 
hade as kul:D tycker dock synd om pojken min. 
Tack för en trevlig kväll alla:)
några bilder kommer senare:)

Idag vaknade jag och älskling vid typ 12, 
jag gick upp o städade lite i huset :)
Sen drog vi till varamon, blev jobbigt så vi åkte hem.
Ikväll drar jag, Emma, David, Robert o kanske någon mer till kusinernas stuga,
sover där tills måndag:D fan va kul vi ska ha det:D
bada lite, fixa mat, kolla film, ja vet inte allt va vi ska göra:D

hehe, jaja, bilderna kommer här:


Emma var glad;)

inte Johanna för hennes mobil dog :(

-

sången var på topp(y)

Jossan hade kuewl med min kamera;D

lyckad grillning!

söta.....

Söt Johanna innan vi drog till Bbg,:D

Emma i borensberg!

Niklas kanske fick lite mycket?;)

Max va glad;D

Staven va galen,

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0