Feels like falling apart,

Hej,

Nu sitter jag här och har tråkigt:)
Igår blev det älskling, vid 7 åkte vi till kusinerna och åt o hade trevligt,
Efter det så gick vi till Emma, hade det mys (förlåt), <3
Inatt sov älskling här med:)<3,
han åkte hem nyss.. :(
förlåt för idag älskling.. :(<3


Jag borde inte tänka på det,
men kan fan inte sluta.
Jag vill vara lugn, veta att det inte är någon fara,
men just nu kan det vara vafan som helst.
Jag vill inte göra valet som jag kanske måste,
men så borde jag inte tänka.
Orkar inte gråta min till sömns för jag är orolig,
men kan inte hjälpa det.
Försöker intala mig själv att det inte är någon fara,
men tänker hur det skulle vara.
Frågan är om jag skulle klara av att förlora,
tror faktiskt inte det....

Tack till älskling,mamma och de vännerna som vet, ni är ett stort stöd!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hännt??

2010-03-28 @ 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0