I can´t stop smile!<3

kan säga att jag orkar inte blogga när jag har så jävla mycket i skolan!
Iallafall, Igår va det ju engelska redovisning. Jossan o jag var fan as grymma!:D
(stolt) det gick as bra :D
Efter skolan igår hängde Jossan med hem, vi kollade andra avenyn o tjockade oss!
Idag har jag pluggat ifatt i matten:D, låg 10 sidor efter :o
Imorgon blir det först plugga lite, sen kommer Johanna hit:D<3
på kvällen tar jag bussen 21.20 till älsklingen
för det kommer några Holländare hit och ska sova här, i mitt rum:(
Måste städa ikväll....
På lördag blir det Linköpings simhall med älskling, hans lillasyster o hennes kompis.
tror inte dom kommer vara med oss så mycket men ändå:D<3
LÖRDAG är ingen vanlig söndag, det är våran 8 månadersdag(a)<3
älskar dig<3
Sitter nu o färgar håret!
hoppas det blir bra:D
kommer kanske bild ikväll eller imorgon:)!

2 prov nästa vecka, 1 redovisning sen ABISKORESAN!!!!!!!
Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0