I wish i could turn back the time and fix it,

godmorgon,
mår inte så bra idag, men det är bara stå ut.
Jag börjar vid 13.15 idag, men ska till skolan vid 8,
innebär att jag kommer vara där hela dagen..
08.20-16.35 aja långdag...
hatar det, men måste jobba med företagsarbetet.
Nu s ka jag ta ett glas oboy och sen gå till Jossan.
Jag har sovit typ 4,5 timmar inatt vilket innebär att dagen kommer bli åt helvete!!
Tankarna flödar runt i huvudet, helt fel vecka att göra det känner jag.
idag: redovisning av svenskan,
imorgon: redovisning av företaget,
torsdag: matteprov,

får se om det blir någon hugos på torsdag,
Jossan o jag har inte köpt biljetter ;D
Fan va jag längtar till tordag, slippa skolan i 1 vecka o 3 dagar:)
sover nog hos älskling på torsdag med :D<3
långfredagen- hos älskling:D<3
lördagen- fixa en del.. sen tjejerna:D<3
söndagen- släkten:)<3
mån-ons : ulricehamn:D<3?

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0