I know now you´re my only hope,

Har nyss vaknat från en ganska sömnlös natt, men är pigg så det spelar ingen roll.
Ska till skolan snart, sen utveckligssamtal :o usch!
Imorgon ska jag nog åka in till Linköping efter skolan och möta upp mamma, fixa på stan där lite;)

låt tips: Natasha Bedingfield - Wild Horses
Natasha Bedingdield - Soulmate
Britt Nicole - Safe
Mandy Moore - Only hope
Mandy Moore - Cry
depp låtar typ, men as underbara!


Bilden gör mig glad, den ser fridfull ut. :)


Förlåt, men jag står upp för mig själv,
jag tar inte tillbaka allt jag sagt,
för det jag sa var mina känslor,
det är lättare att säga saker än att göra dom.
Tyvärr, önskar att det var så lätt som du tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0