i´m crazy

HAHAHAH seriöst jag har hittat en massa bilder på mig, omg säger ja !
det är nästan så man dör:o xD
tur att man har förändrats xD
kanske kan lägga in någon bild i slutet här :)

Idag va jag hemma för hade ont i magen,
det är fan inte kul, tror ja är laktos asså.
Men va tvungen att äta ngt förut så blev det som va över från igår,
det innehöll mjölk, fasen hade ont i magen sen :(
kan vara inbillning med... hoppas(a)
Jag vill inte ta prover för det:o sprutor! AHHHH
jaja, mår lite bättre nu, mamma kommer snart hem så ska vi till stan o fixa davids present:)<3

Tandis imorgon:( sen skolan...
hatar skolan just nu, ahh
varför ger dom oss allting nu?:(

hehe gud va jag klagar, ingen kommer orka läsa det:P
ska nog testa klänningen jag ska ha på avslutningen:D

nu kommer lite bilder från skivanxD

hehe


uh tuffing


hoppas att ni fått ett gott skratt nu xD

puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0