saknaden

tjenare.

Sitter o pratar i telefon med min pluttis nu!<3
ska snart duscha o plugga sen sova!
börjar dra ihop sig mot den 4:de :D:D:D



första träffen     bästa dagen      Varamondagarna         mossen         

hundvakter        nyårsafton        7månader        ullaredsresa      

sminkad          27 mars 2010       valborgshelgen        danskungen




Jag minns första smsen, första msn-konversationen,
första träffen, första kramen, första kyssen, första.....
jag kan hålla på hela natten med minnen.
för jag minns varenda ett som om det vore igår.
Känns inte som det har gått så fort,
men jag stortrivs verkligen, jag njuter varje sekund med dig!
att det snart gått 1 år, det är sjukt.
men jag förstår liksom fortfarande inte..
varför vill någon som DU ha just mig?
men jag skiter fullständigt i varför,

för vet du.. jag älskar dig David Robert Wallman!<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0