trevlig långhelg, tack!

onsdags: först åkte jag till skolan, hade nationellt prov i matte:(, efter skolan åkte jag hem o packade, älskling hämtade mig, vi åkte till bilskroten fixade lite, sen åkte vi hem till älskling, mös, åkte till rävbacken med hans familj o gick med hundarna:), hem o mysa o sova:)<3

torsdags: vaknade med världens finaste och mös hela dagen. Jag åkte hem kring 4 och träffade Emma o vi cyklade till Daniel o pratade o hade kul :) Vi åkte la hem kring 11, då kom älskling o sov hos mig igen(a)<3

fredags: vaknade åter igen lycklig men visste att älskling skulle hem efter vi hade ätit så aa. Kring 3 så kom Emma o Julia hit så började vi planera lite granna. Jossan kom kring 4 o vi satt o pratade. Vid 5 typ så gick vi o "började Jossans present". Vi åt på Njuta och kollade på flickan från ovan på bio, haha demprimerande film till födelsedag(y) haha. Sen hem till mig o prata igen. alla åkte hem typ 00<3 :)

lördag: Började fixa mig, vilket tog timmar xD, älskling kom till mig o vi cyklade till Emma, jag färgade hennes hår och hon klagade -.-, Vi mötte Jossan och cyklade ner till stan för att se balen. Mycket fina klänningar, och min bror gick balen iår med :), efter balen drog vi oss hem till mig. David åkte hem men Emma,Jossan o jag drog till Östenssons o köpte glass sen hem o ta det lugnt, snacka skit:D, Vi åt grillat, mums! kusinerna kom och David kom tillbaka så jag,Emma,Jossan,Stina o David åkte till Vadstena o kollade en kraschplats, åkte runt i Motala och ville inte gå ut ur bilen. Fan så mysigt det var! Åkte hem o lämnade av Stina, sen åkte vi till Borensberg o träffade Davids kompisar ngn timma eller ngt:), sen skjutsa hem Jossan o Emma , älskling o jag gick o la oss på direkten typ.

söndag (idag): vaknade med älskling, vi startade en film och mös. Gick upp o åt, sen skulle han hem, men det va inte lätt för han när han har en rolig flickvän som är på bushumörxD gömde plånboken o brottades ;D haha så älskling åkte hem kanske halv 5 tror ja, sen dess har jag suttit här. Ikväll blir det att käka en fet jävla pizza! mumssssss! 

imorgon börjar ju skolan igen...

HAHAHHA dagens elakaste/roligaste:
jag försöker va gullig: jag älskar dig, du är mitt allt, min kärlek.....
david kommer in i mellan: min korv
hahaha vafan snällt tillbaka, jaja han är så romantisk av sig xD<3

bilder från balen oså kommer närsom :)

Kommentarer
Postat av: David

Haha xD Bäst är ja!! <3

2010-05-16 @ 19:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0