the best i ever´ll have.<3

Tjatja,

Igår var jag hos älskling från 8 till typ halv 11, 
vi duschade, kollade på film, mös o grät. Sen hade jag kollat fel dag på bussen så failade,
missade sista bussen, pappa fick hämta mig ;).
Förlåt, jag har sagt det så många gånger, 
men ändå måste jag säga det igen.



Idag har jag varit i skolan, usch.
Jag vill inte ha 2 prov o massa inlämningar kvar..
men det positiva är att det är sol och man blir gladare då.
Jag slutar skolan den 4, alltså inte ens 2 veckor kvar:D
både min bror och älskling tar studenten den 4, går på olika skolor,
får se vart jag går.. tror att det kan bli älskling, eftersom jag ändå ska hem med min familj o släkt o så sen.
Eller så möter jag älskling i stan.  hehe, får se hur det blir:)
jag ska testa min klänning nu. lovely!
Imorgon ska jag kolla skor till avslutningen med Jossan <3!
Känner att sommaren är snart här, gått i shorts o t-shirt idag.
Sommarlovet ska bli det bästa någonsin har jag bestämt.
Ska åka iväg till lite olika ställen på lovet med:D


Dagens outfit!



blev ett lagom inlägg, nu ska jag plugga lite svenska till o sen läsa när jag hör din röst.
Böckerna är underbara asså! hehe
kanske prata med älskling i telefon ikväll med? sånt som märks.:)

En liten text kommer såhär till slutet:

När jag tänker på dig så blir jag helt varm,
jag saknar dig när du inte är i min närhet.
Vårat förhållande gör mig till världens lyckligaste.
att veta att om några dagar så får jag träffa dig, min ängel.
Varje natt jag får ligga o ha dina armar runt mig så är jag trygg från allt.
När jag ser dig så kan jag inte sluta le för du är den finaste man kan få!
Jag älskar dig över allting annat David Wallman.<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0