jag saknar dig älskling

Hejhej,

Fixade mig imorse och skulle gå, men i sista sekunden typ så kände jag min mage,
AJFAN, mensvärk är det värsta som finns typ.
så blev hemma idag. 
Har prov imorgon, och hade 2 lektioner med inlämningen idag, så nu ska jag plugga!
vilket jag har gjort mesta dels idag ;)

vi är nära skolavslutningen nu!
kan berätta lite om vad som kommer hända på mitt lov:
praktik,
camping,
åka på någon resa med familjen,
skara sommarland?,
åka iväg med vänner?,
fira 1 år med älskling(a) hoppas jag ;),
steka i varamon,
ha mysiga kvällar
osv..

känner att fan va jag ska njuta av sommaren nu.
tror jag ska kolla på älsklings student o sen va med släkten o min bror :)
ska prata med min bror sen ikväll..

7 skoldagar kvar(räknar med skolavsluningen)
9 dagar med helgen.
aldrig längtat såhär:o är så jävla skoltrött!

nu ska jag plugga igen, puss!

den stekade solen nu tack (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0