You wish I were someone else.

Nu sitter jag här igen ;D

Idag började det med att jag försöv mig, såg förjävlig ut..
Men kom i tid, gjorde svenska provet vilket gick sådär;)
Sen hade vi matte o turism o lite sånt.
O sist idrott vilket var jävligt kul den här gången!
Våran klass ägde andra klassen ;):D
Efter skolan drog jag och Jossan hem till mig,<3
skulle ringa z-parken, men inget svar, måste ringa imorgon på matten :D
Efter Jossan hade åkt så hoppade jag in i duschen sen drog till stan.
På Stan gick jag med Emma, Sophia och Sofia:)<3
Mötte älskling på stan med, as glad var han :)<3
Vi gick omkring en hel del, men ska till Linköping nästa helg så bara kolla inte köpa nu:D
Jag och Emma drog hem till henne, hon fixade mina naglar, men det blev kladdigt tack vare mig,
så nu har jag som vanligt igen xD

Snart ska jag gå in o borsta tänderna och sen läsa när jag hör din röst.
den är underbar!

Imorgon blir det skolan sen åka till älskling på direkten efter.
vi ska la inte göra ngt speciellt på dagen,
men fram emot kvällen ska vi åka till en klippa och ha "picknick"
jag ska ta bilder så gott det går:)<3
hoppas det är fint väder!!

Blev ingen moppe idag btw, den startade inte :s
så aa, hittat en annan nu som jag hoppas på :D

Godnatt mina kära läsare   zzZzzZzz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0